Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 18 июня 2015 г.

Модуль11 рефлексія

 Підготували та продемонстрували  Портфоліо.
Навчились  як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Навчился  як я можу підготуватися до проведення ефективної демонстрації Портфоліо.
Навчился  як надати конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні.

среда, 17 июня 2015 г.

Модуль 10 рефлексія

Обговорили  як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
 Створили   презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
 Створили  документ для фасилітації.
Навчилися робити гіперпосилання.
Створили план впровадження теми.
Зрозуміли   як  можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнівю

Модуль 9 Рефлексія

Обговорили  створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили  форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Створили   інструменти для підсумкового оцінювання.
Створили   навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.

  Зрозуміли   як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.

вторник, 16 июня 2015 г.

Модуль 8 Рефлексія

 Обговорили   ідеї з залучення учнів до процесу оцінюванняю
Проаналізували  те, як вони самі проводять оцінювання.
 Доопрацювали  плани оцінювання.
Створили  форми для підсумкового оцінювання.
Переглянули  та оцінили  приклади учнівських робіт.
Зразумили  як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.

понедельник, 15 июня 2015 г.

Модуль 7 рефлексія

        Зрозумів  яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання.
 Оцінил приклад учнівської презентації.
Вніс  зміни до свого плану вивчення теми.
 Поділився  ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.
Зрозумів     як я можу забезпечити досягнення учнями поставлених навчальних цілей при роботі над проектами
 Навчився     як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.

Модуль 6 Рефлексія

 Обговорили    проблеми безпеки роботи.
 Запланували  , як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;  в Інтернеті;
 Переглянули  план вивчення теми та внесли   до нього зміни;
 Осмислили , чого вони навчилися в цьому Модулі.
Навчилися як  можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

пятница, 12 июня 2015 г.

модуль 5 рефлексія


  1. • Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  2. • Обговорили в групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів . 
  3. • Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт . 
  4. Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях .
  5. Створили  форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; та співпраці;  освітніх проектах; програм.